Status Di Setiap Hari ?
jALAN-JALAN ^_^

Isnin, 2 Januari 2012

"SEKOLAH" adalah tajuk utama


Apa yang dikatakan tajuk utama?? macam biasalah tahun ke tahun mesti bersekolah..sekarang dah masuk tahun baru so..sebelum kita bebel lebih banyak lagi ain nak ucapkan 'Selamat Tahun Baru 2012'!!! huh!! malasnyer...nak bangun pagi esok untuk ke sekolah..biasa sekolah petang..ni pagi..huahuahua..tapi bila difikir fikirkan balik...sekolah pagi lebih seronok sikit dari sekolah petang.

KELEBIHAN SEKOLAH PAGI
  1. Tak panas sangat dari sekolah petang,bila nak perhimpunan sekolah petang mesti panas terik..
  2. Lepas balik sekolah pagi,petang tu masa panjang sikit untuk siapkan kerja sekolah,dan tidur..hehehe..
KEKURANGAN SEKOLAH PETANG
  1. Kalau sekolah petang,contoh kalau la kita mengantuk sangat..kita bangun pagi pukul 10,lepas bangun makan,seterika baju lagi..masa dah suntuk so,pukul 12 dah nak kene gi sekolah..so x demasa untuk kita bersantai :face42:..hehehe..
  2. kalau sekolah petang panas la.. :face60:
Tapi apa yang ain cakap kat atas tu x semuanya betul..mungkin ada yang suka sekolah petang ada yang suka sekolah pagi..bukan ain seorang je yang mempunyai citarasa diatas..hehehe..
apa2 pon ain nak cakap..apa pon alasan kita sekolah tetap sekolah..kalau x sekolah mana nak dapat ilmu..Ain baru je beli barang2 sekolah semalam..Korang dah beli ke??

Ain nak tunjuk kat korang gambar beg dengan pensil box ain:face34:,tapi x secantik beg korang kot..sebab ain main ambik je beg tu asalkan berkenan dihati..:face18:



Sorry la kalau gambar terbalik :10: Sekian...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan