Status Di Setiap Hari ?
jALAN-JALAN ^_^

Jumaat, 13 Januari 2012

Apa yang Merapu Tu??





ohh my gosh!! I see GOLD la..I find GOLD la :face51: ..haha.. merapu ke ni??:face72: betul ke ni?? x de la..merepek jew...sebenarnya tu just gambar yang ingin aq tunjukkan untuk menarik perhatian anda2 yang sedang membaca ini ceriter.. http://www.smileycodes.info

Actually.. aq diberi ilham untuk menukar ap yang terbayang di dalam ingatan ku ini..huahua..Onion Head emoticon apa yang terbayang dalam fikiran ku ini adalah untuk menukar URL blog aq menjadi lebih menarik .Terus terang aq mendapat ilham menukar url itu adalah daripada Coklat Cadburry kesayangan aq..hehehe..

Arghh!!..x de makna pon nama tu..just suka sukiLiva Panda emoticon .Ergghh..mood minggu ni masih tensionOnion Head emoticon dan sedihLiva Panda emoticon sebab tahun ni jadual aku sebagai seorang pelajar dan sebagai seorang calon PMR tahun 2012 sangat ketat..Liva Panda emoticon sehingga membuatkan aq pusing deh..Liva Panda emoticon Ini baru awal tahun..kalau pertengahan nanti mesti kene push punye la..takutnyer..Liva Panda emoticon and lepas ni kena asyik mengadap buku je..Onion Head emoticon x ada lagi istilah Facebook!! ace ceh..say no pada netbook or say no pada Facebook and Blogging Liva Panda emoticon.

Cadburry Kesayangan ku!!Liva Panda emoticon











Tiada ulasan:

Catat Ulasan