Status Di Setiap Hari ?
jALAN-JALAN ^_^

Rabu, 28 Disember 2011

Hari yang ditunggu2 telah Berlalu!! (part2)

Peace:face75:Y,peace lagi..hehehe..:face69:ok cerita ni bersambung dari Part1,skang kita nak sambung citer kita yang di alam dongeng tu..haha..:face60:

3. Hari ketiga iaitu hari terakhir kitorang kat KL..tapi dalm2 nak balik Taiping tu sempat lagi pegi jalan2 hehehe..:face72:

Destinasi pertama kitorang ialah singgah sembahyang kejap dekat masjid negara..sebab waktu kitorang keluar dari umah kakak pon dah tengahari dah,so gi sembahyang dulu la..:sstt

4. Destinasi seterusnya ialah kitorang gi Muzium Kesenian Islam..best tempat dia!!kat muzium tu ain dapat banyak pengetahuan,dan benda2 yang ain x pernah tengok selama ni akhirnya dapat tengok..


ok..kat belakang contoh masjid Taj Mahal,betul ke ain eja Taj tu?? hehehe..apa2 je lah..
Yang ini saja gatal2 bergambar belakang keris ni..huahuahua..

4. Berakhir la sudah kitorang melawat ke Muzium tu,tiba masanya kitorang hendak pulang ke destinasi seterusnya iaitu ke Taiping,Perak.. huekhuekhuek..dan ketika itu lah air mataku jatuh sob~sob~sob~:face59:..hekhekhek...tipu je :10:

Baiklah..tiba masanya ku undurkan diri ku untuk berhenti menaip entri ini,sehingga kita berjumpa lagi di hari yang lain,waktu yang lain,dalam rancangan.........Berblogging, hehehe..:face64:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan